torsdag 29 juli 2010

Min födelsedag.

29 Juli idag. Jag och Bill har varit i Tokyo i precis en månad nu. Tiden går fort.
29 Juli är även min födelsedag! så säg grattis om ni inte gjort det redan. Vi valde att spendera dagen på Disneyland. Det var riktigt roligt trots att vädret kunde vara bättre, men det var skönt att slippa 35 gradiga bastuvärmen.

Gaijinsmasha skiten ur Disneyland!

Väl inne.

En väldigt känd antisemit.



Låsa fast barnet medan man pissar?



R2D2!!!

En bögrobot.

ITS A TRAP!





En trött bill nr 2.





Tokyo by night.

5 kommentarer:

  1. Grattis bror! Ser ut som du haft en bra dag! Men R2D2 är väl inte Disney heller?

    SvaraRadera
  2. Tack syster, det har jag. Nej men de har sammarbeten, det fanns en 4d bio med michael jackson med.

    SvaraRadera
  3. Awesome häftigt !!! Fanns Jontra Volta där? btw nice med Japan sommar?

    SvaraRadera
  4. letade efter mr jontra, men no luck =/ japan sommar är varm och blöt, kvällarna är sköna! men 35-40 grader är fan för varmt för mig på dagarna.

    SvaraRadera